torstai 1. maaliskuuta 2012

Valmistautumista myyjäisiin ja lisää kortteja

Kortteja on huono myydä ilman, että ne ovat kauniisti esillä. Muutamaan otteeseen olen silmäillyt nettiä käytettyjen telineiden osalta, mutta tuntuvat olevan kiven alla. Siispä päädyin hankkimaan lopulta uudet Lajatuotteelta. Ehtaa suomalaista työtä on mukava tukea ja minun kannalta firma oli mukavasti Tampereella. Voin vain kehua hyvää asiakaspalvelua, vaikka itse olinkin ihan pieni asiakas. Tosin kyllä minun pitää vielä monta korttia myydä, jotta tämä investointi tulee katetuksi. Tosin nyt kyllä tiedän, mihin ensi jouluna postin kantamat joulukortit pistetään esille :)

Telineistä löytyy monta hempeäsävyistä korttia ja tämän kortin valitsin osallistumaan tämän viikkoiseen  Pajan Art-haasteeseen.


9 kommenttia:

  1. Korttisi on kauniin hempeä ja kivasti toteutettu:)Tykkään!
    Kiitos osaallistumisesta haasteeseen.

    VastaaPoista
  2. Moi! Tosi upeet telineet olet löytänyt. Kävin firman kotisivuille, mutta siellä ei ollut hintoja, eli olivatko kalliita. Minulla on tuollainen matalampi korttiteline jo onkin, kapea ja korkea malli olisi hyvä. Myyjäisissä teline on ehdoton. Oikein hyviä myyjäisiä, saat varmasti kaupan noin ihania kortteja!!

    VastaaPoista
  3. Ihania telineitä! Kortissa kivat värit, kaunis kokonaisuus.

    VastaaPoista
  4. Moi vielä. Se käyttämäni kohotasku on Crafts Too:n Snowflake Banner.

    VastaaPoista
  5. KIITOS kun esittelit noi korttitelineet!!
    Kortteja on pinosta vaikea myydä. Mulla on vaan myyntipaikka hakusessa.

    VastaaPoista