keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

P*skarteluhaaste #193 - Piian haaste

P*skiksessa Piia oli haastajana ja hän valitsi aiheeksi Musiikin. Olin jo eilen miettinyt joulukorttien suunnittelua (helle saa minussa tälläistä aina aikaiseksi) ja olin ehtinyt stanssata joulunuottipaperista muutaman Timpan poron valmiiksi. Eli p*skiksessa mennään jouluisissa tunnelmissa, eihän tässä ole kuin aika tarkkaan 6kk jouluun. Miinus pari päivää...

----------------------
Suureen Big Shot-haasteeseen lisäilin myös kohokuviointitaskut mukaan omiin tavoitteisiin, kun tuo 100 stanssin tavoite tuntuu liian helpolta :) Tunnustan shoppailleeni alesta vielä muutaman lisää... Nyt sain käytettyä tosiaan tuon Timpan toisen poron ja Spellbinderin label 18 stanssin sekä lumihiutalekohokuviointitaskun.

----------------------
Ps. Iltahämärällä on namu tarjolla! Paperilohikäärmeellä taas puolivuotissynttärihaaste, jossa on 80e palkinto! Anulla taas on alekuponki verkkokauppaan kuun loppuun asti.

4 kommenttia:

  1. Mulla oli about kuukausi sitten fiilis, että tekis mieli tehdä joulukortteja, mutta jätin sitten tekemättä ja nyt oon aivan liian kesäsissä fiiliksissä edes kuvitellaksenikaan joulukortteja...

    Nuottipaperista stanssaus sopii hirmu hyvin tuohon peuraan :)

    VastaaPoista
  2. Eikös toi kelpaa poroksi :D Sellaiseksi jolla ei oo sarvia?

    VastaaPoista
  3. Kiva kortti! Minä ihailen ihmisiä, jotka pystyvät aloittamaan joulukorttien teon jo kesällä. Itse en todellakaan siihen pysty, viime tinkaan menee aina :)

    VastaaPoista
  4. Yksi lempparistansseja on juurikin tuo poro. Kiva ajatus tuo nuottipaperin käyttö sen kanssa :)

    VastaaPoista