tiistai 12. huhtikuuta 2011

Inspiroidu #154: Kangaspuut

Mulla on kangaspuut. Tosin palasina. Teknisesti olisi minulla se työhuonekin, jonne minä ne kangaspuut joskus pistän pystyyn. Paitsi että siellä on epätasainen betonilattia, seinistä tippuu rappaus alas, lämmitystä ei ole ja se on täynnä sekalaista roinaa ja epäilen että paikkaa ei ole siivottu ainakaan 50 vuoteen. Se on meidän entinen pannuhuone, joka odottaa hetkeä, kun omakotitalossa loppuvat remppakohteet kesken. Kangaspuut ovat mummoni, joka luopui harrastuksestaan kun häneltäkin meni työtila alta. Onneni oli toki, että hän antoi kangaspuunsa minulle.Tämän leiskan myötä minulle tuli taas intoa hoitaa niitä muita talon remppoja eteenpäin :)

Tässä leiskassa mennään aloittelijalle turvallisella tyylillä. Värit on napattu My Minds Eye:n kuviokartongista ja koristeita on vain muutamia. Pääsin testaamaan uutta stanssisettiä, mistä kyllä tykkään kovasti. Leiska osallistuu Inspiroidu haasteeseen, missä kaikkea piti olla Tuplasti.

6 kommenttia:

  1. Vähän kateellinen kangaspuista.. Meillä ne ei mahdu mihinkään, edes pannuhuoneeseen joten jatkan haaveilua =) Kai tässä huoneessa kesällä tarkenis?

    VastaaPoista
  2. Kesällä toki tarkenisi, mutta enhän mää kesällä ehtisi niitä käyttää. Kun pitää puutarhaa kuopsuttaa...

    VastaaPoista
  3. Wautsi, tosi kiva leiska! Ihana tuo rinkulakoriste <3

    VastaaPoista
  4. Kauniit värit ja ihania koristeita! Aikamoinen aarre sulla on pannuhuoneessa =)

    VastaaPoista
  5. Tuo sininen antaa kivasti "eloa" tuohon leiskaan. Tosi kiva.

    VastaaPoista