lauantai 30. huhtikuuta 2011

KK Ilmatteeks haaste #4: Telinekortti

Tässä KK haasteessa jujuna oli lisäksi, että jotain pitäisi olla ilmaiseksi saatuna. En tiedä kelpuutetaanko minun vaatteen mukana saamani lappunen ja housujen varanappi tähän. Täytyy sanoa kyllä, että tuo kukkalappunen oli todella nätti - mutta en minä sen takia sitä huivia ostanut :) Nappeja olen myös saanut ystävältäni lahjaksi, mutta enää ei kyllä voi sanoa onko tuo keskimmäinen vaaleanpunainen nappi sieltä vai ei... Puutarhatunnelmissa kuitenkin kortissa mennään, taustapaperi on Cosmo Cricketin ja työkalut Tiimarista. Tää kortti voisi olla vaikka mulle itselleni, kun se on niin ihanaa aloittaa puutarhankuopsutus kausi. Toivottavasti saamme kesäveden järvestä pulputtamaan tänä viikonloppuna. Ainakin kadun papat ovat olleet aktiivisia aina Vapun aikaan.

5 kommenttia:

  1. Työkalut kutsuvat puutarhaan kuopsuttelemaan. Jokaisen kukkaihmisen toivekortti!

    VastaaPoista
  2. IHANA!!!! aivan loistava yksityiskohta nuo työkalut!! =)

    VastaaPoista
  3. Ihana kortti haravoineen ja lapioineen.

    VastaaPoista
  4. Mä mietin ja mietin, ja mietin että oonko törmännyt sun kortteihin kk:ssa mutta olenhan minä, tähän :) Tää oli mielestäni upea!

    VastaaPoista