tiistai 24. huhtikuuta 2012

Ajatuksia

IS12 satoa alkaa nyt pompsahdella blogiin päivä päivältä - ehdin nimittäin ahertaa 10 sivua... Olin tehnyt etukäteen monen monta pakkia, jossa olin valinnut isoja papereita, pientä silppua ja koristeita sopivissa sävyissä + kuvaehdokkaita. Osaan pakeista olin surffannut jopa netistä innovaatiota eli valmiita skräppipakkeja olin kuvista tiirannut. Olen huomannut että itselleni sopii parhaiten tekniikka "kaikki levälleen lattialle" ja sieltä ryhdyn niputtelemaan papereita moneen kasaan. Näin saan jopa yhdisteltyä paremmin irrallisia papereita ja valittua vähän uudemman oloisia väriyhdistelmiä.

Tässä pakissa oli vihreätä ja punaista ja vahingossa A4 kokoiseksi printattu kuva. Siitä tulikin hyvä kokonaisuus, kun leikkasin ison valokuvan muotoon ja kaivelin pussista stanssisilppua sävyihin ja tyyliin sopivaksi. Tästä kyllä puuttuu journaling, mutta sille on tuossa keskellä tilaa. Perhosia stanssailin lainavälineillä vielä tilaisuudessa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti