keskiviikko 22. helmikuuta 2012

P*skarteluhaaste #130 - Bingo

P*skarteluhaastessa oli mun lemppari aihe -BINGO. Suurin vaikeus oli valita mikä kaikista kivoista rivistä olisi tänään aiheena. Alkuperäinen ideani oli tehdä täysvalkoinen kortti, mutta ei siitä ihan sellainen tullut. Rivinä oli siis NARU, RESSAUS, VALKOINEN

Olen rikkonnut shoppailukieltoni ja sortunut kirppislöytöihin. Eihän se nyt ole niin paha juttu, kun kierrätyshän on hyvä juttu? Postissa tupsahti Sweat Pea-leimoja ja niitä piti heti kokeilla. Värittäminen mahdollisimman "värittömästi" ei ole mulle ihan helppoa ja mulla olevat promarkerit olivat vihreän värin suhteen yllättävän kirkkaita. Fixasin lopputulosta gessolla niin leimakuvan kuin taustapaperin kohdalla. Ja pikkasen kimalletta vielä päälle :) Stanssatut kukkaset ja perhosen olin käsitellyt musteella ja mistillä aikoja sitten ja ne tuntuivat sopivan korttiin. Muuten koristeena helmi', pitsiä ja se vaadittu naru.


6 kommenttia:

  1. Kerrassaan upea! Minä olen ollut tiukkana oman shoppailulakkoni kanssa, mutta toisaalta minulla on vielä runsaasti Leimailutaivaan hankintoja kokeilematta :-) Ostoslistaan olen kyllä jo kirjannut kaikenlaista...

    VastaaPoista
  2. Ihanan herkkä ja hempeä kortti

    VastaaPoista
  3. Herkkä on minustakin, kaunis todella!

    VastaaPoista
  4. Kaunis ja niin herkän oloinen kortti!

    VastaaPoista
  5. Wau miten hieno kortti,oikein ihana :)

    VastaaPoista