perjantai 10. helmikuuta 2012

Skräppisuoni sykkii

 Olen tuhonnut silppuja, tarrakirjaimia, sekalaista sälää ja saanut aikaiseksi monta sivua albumiin. Yksinkertaisia leiskoja ilman mitään erikoisuuksia. Heh, näitä osaan tehdä liukuhihnalta...

Olen paljon ostanut sini/turkoosisävyisiä papereita pojan kuvien skräppäykseen ja niistä kyllä saa kivan yhtenevän värimaailman. Vihreätä hieman mukana. Tavoitteena on nyt tuhota paperivarastoja, jotta pääsisin jossain vaiheessa ostamaan jotain uuttakin :D Blogeissa on esitelty ihania ostoksia, CHA uutuuksia, mutta yritän pitää pintani ja ostaa uutta vasta kun selvästi iso osa nykyisistä varastoista on tuhottu albumeiden sisällöksi! Tai no - ehkä isoja tarrakirjaimia tai isompi kirjainstanssisetti nyt ehkä voisi olla ostoslistalla. Nykyiset hupenevat vauhdilla.




4 kommenttia:

  1. Kivoja sivuja! Mulla taitaa olla tuo sama lehtiö, mistä on esim. tuo pöllöpaperi.

    VastaaPoista
  2. Vau! Upeita leiskoja! Minä olen ostoslakossa pääsiäiseen asti, kun yritän käyttää jo hankkimiani tarvikkeita uusien shoppailun sijaan. Katsotaan miten käy :-)

    VastaaPoista
  3. Hienoja sivuja! Tykkään erityisesti vihreätaustaisen asettelusta.

    VastaaPoista
  4. Liukuhihnaltasi syntyy hienoja erilaisia leiskoja, vau!

    VastaaPoista