keskiviikko 15. helmikuuta 2012

P*skarteluhaaste #129 - Tuunaus


P*skiksessa oli mukava aihe - tuunaus. Minulla oli oikein vaikeus päättää, mitä ottaisin työn alle. Selvää oli, että tekisin jotain ihanilla tapetinpaloilla, mitä olen hamstrannut varastoon. Päädyin sitten näihin erittäin pitkiin juliste/valokuvasäiliöhin, jotka olen pelastanut töistä ajalehtemasta kohti roskista. Näihin olisi hyvä säilöä juuri noita tapetinpalasia kuin isoja kartonkeja.

Valitsin värimaailmaksi musta-valkoisen, jotta säiliöt sopivat hyvin työhuoneeni sisustukseen. Kiinnitin tapetit kaksipuolisella teipillä ja reunustin kaksivärisen tapetin samettinauhalla. Mitään muuta en laittanutkaan - tapetti on värikäs ja säiliö tulee arkikäyttöön.  Tuo toinen tapetti on todella yleellistä - samettipintaista. Kerääköhän sellainen seinällä kaikki pölyt? Minun seinistä näitähän ei löydy. sillä olen ostanut vanhentuneen tapettikirjasen...

Nyt vaan putki jäi päälle ja tekisi mieli jatkaa värikkäämpien palojen ja kenkälaatikoiden kanssa. Eiköhän niitä kohta täällä blogissa löydy.

6 kommenttia:

  1. Yksinkertaista, kaunista ja niin toimivaa. Upea työ ei tarvitse olla monimutkainen. Tykkään!!

    VastaaPoista
  2. Kauniita, nuo kannattaa jo pitää esillä.

    VastaaPoista
  3. Kauniita ovat! Muhun puree tuo mustavalkoisuus!

    VastaaPoista
  4. Voi miten hienot niistä tuli, ihan sisustus-elementit!

    VastaaPoista